Friday, July 26, 2013
0









TARIKH TUTUP : 14 OGOS & 17 OGOS 2013

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk
mengisi jawatan di Pebadanan Nasional Berhad (PNS) dalam bidang yang berkaitan untuk mengisi kekosongan jawatan seperti berikut :-

1. JUNIOR ACCOUNT EXECUTIVE
2. TELEMARKETER (CONTRACT)


KLIK UNTUK MAKLUMAT PENUH DAN PERMOHONAN ONLINE (JOBSTREET.COM)


Maklumat Syarikat
Perbadanan Nasional Berhad (PNS) adalah sebuah agensi yang dimiliki oleh Kementerian Kewangan (Diperbadankan) yang diberi mandat untuk menerajui pembangunan industri francais di Malaysia.

PNS mempunyai sasaran untuk menerajui perkembangan industri francais di Malaysia dan membangunkan jumlah usahawan francais, melalui kepakaran dalam memberikan perkhidmatan serta produk-produk yang berkualiti.

PNS juga berperanan di dalam mempelopori dan menerajui pertumbuhan industri francais negara demi merealisasikan matlamat untuk melahirkan lebih ramai usahawan dalam bidang perniagaan francais. Salah satu objektif utama PNS adalah untuk membangunkan produk tempatan dan mengembangkannya ke luar negara.

PNS juga menyediakan khidmat nasihat dan skim-skim khas bagi francaisor dan francaisi serta mengalu-alukan rakan francais ke Malaysia.

Berpusat di Menara PNS, Bangsar South City, PNS juga mempunyai lima pejabat koridor iaitu Wilayah Ekonomi Pantai Timur, Wilayah Ekonomi Koridor Utara, Wilayah Pembangunan Iskandar, Wilayah Sabah dan Wilayah Sarawak yang bersedia menjalankan tanggungjawab bagi melahirkan lebih ramai francaisor dan francaisi bertahap antarabangsa.

0 comments:

Post a Comment