Thursday, January 16, 2014
0

Kerja Kosong Institut Tanah Dan Ukur Negara (INSTUN)

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi jawatan kosong di Institut Tanah Dan Ukur Negara (INSTUN) dalam bidang yang berkaitan untuk mengisi kekosongan jawatan seperti berikut :-

1. PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT GRED F29 (SAMBILAN)
2. JURUTEKNIK GRED J17 (SAMBILAN)
3. PEMBANTU TADBIR (P/O) GRED N17 (SAMBILAN)

CARA MEMOHON
Permohonan hendaklah menggunakan Borang INSTUN yang boleh didapati terus di Seksyen Pengurusan Sumber Manusia INSTUN atau boleh dimuat turun melalui www.instun.gov.my. Calon yang terpilih akan dipanggil untuk temuduga pada tarikh yang telah ditetapkan seperti berikut :

TARIKH : 27 & 28 JANUARI 2014 (ISNIN & SELASA)
MASA : 8.00 - 8.15 PAGI (PENDAFTARAN)
TEMPAT : BILIK MESYUARAT MELUR, ARAS 4, WISMA INSTUN

Setiap permohonan hendaklah disertakan dengan salinan kad pengenalan, salinan sijil kelahiran, salinan sijil berhenti sekolah dan salinan sijil kelulusan. Salinan dokumen-dokumen yang berkenaan hendaklah dicetak di atas kertas saiz A4 dan diakui sah sama ada oleh Pengetua/Guru Besar (Sekolah Kerajaan Sahaja), Penghulu atau Pegawai Kerajaan dari Kumpulan Pengurusan dan Profesional (dahulunya Kumpulan A).

Borang-borang yang telah dilengkapkan hendaklah disertakan “resume” dan dikemukakan kepada Seksyen PSM sebelum atau pada 20 Januari 2014. Borang-borang yang gagal dikembalikan pada tarikh yang telah ditetapkan tidak akan diproses.


TARIKH TUTUP : 20 JANUARI 2014

0 comments:

Post a Comment